Նախագծի անվանումը | Հնչյունա-տառային տիպի վարժություններ |
Նախագծի հիմնական թեման | Աշակերտները պետք է խոսքի մեջ կիռարեն առանձին բառերը:Այս առումով ինչպես նախապատրաստական այնպես էլ մարզողական ևվերլուծական վարժությունները երեխաների մեջ որոշակի տեսական հիմքեր ստէղծում են սակայն,սովորած գիտելիքների կիռարման գործնական կարողությունների մշակումը մնում է կիրառական վարժություններին: |
Նախագծի էֆէկտիվությունը | Աշակերտները ավելի լավ պատկերացում կունենան հնչյունների մասին,կսովորեն ճիշտ արտասանել՝ տարբերեն զայնավորներն ու բաղաձայները: |
Նախագծի նպատակը | Հնչյունա-տառային տիպի վարժությունների հիմնական նպատակը երեխաների հնչյունային լսողության ու գրաֆիկական տեսողության մշակումն ու զարգացումն է,հնչյունների ու դրանց համապատասխան տառերի միջև կայուն զուգորդումների ստեղծումը,հայերեն հնչյունների մասին սովորած գիտելիքների գործնական կիրառումը: |
Մասնակիցների հասակը | II դասարան տարրական |
Նախագծի տևողությունը | 2 դասաժամ |
Նախագծի ռեսուրսները | Գիրք թուղթ և գրիչ |
Նախագծի ընթացքը | ՈՒսուցիչը ասում է առաջին բառը,աշակերտները հաջորդաբար ասում են համապատասխան մի այլ բառ՝ մինչև որ հերթը հասնում է ուսուցչուհուն,որը նոր բառ է ասում: |
Առարկաների,առարկայական խմբերի կապը | Հայոց լեզու,մայրենի լեզու,գրականություն |
Նախագծի հէղինակ | Լիանա Էլիզբարյան |
Հեղինակի էլ. փոստը | Lianaelizbaryan@gmail.com |
| |
Friday, October 21, 2011
სასწავლო პროექტი
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment